Eu chiar nu pot înţelege de ce românii au început să îşi urască ţara! Serios,chiar ştiu şi eu câte ceva despre conducerea ţării ,dar ar trebui să urâm oamenii care conduc ţara,dar să nu uităm de frumuseţea României!

Drept pentru care,astăzi m-am decis să vă prezint trei motive pentru care consider că Delta Dunării este cel mai frumos loc natural din ţara noastră!800px-Pelicani_din_Delta_Dunarii

Aş vrea să încep cu nişte documentări pe care le-am făcut puţin mai devreme,înainte să încep această postare. Am aflat că Delta Dunării găzduieşte nu mai puţin de 360 de specii de păsări care migrează din Europa,Asia ,Africa şi Marea Mediterană doar pentru a se cuibări în Deltă. Acum,dacă păsările pot zbura atâţia km,noi de ce nu am merge cu maşina să le vedem? În fond,suntem la noi în ţară.

Dacă eşti amator de pescuit,te surprind cu faptul că,în lacurile şi jepşele din Deltă sunt 45 de specii de peşti de apă dulce. Dacă te decizi să mergi vara asta,ai şanse mari să prinzi somni sau ştiuci.

În Delta Dunării se mai află 10 specii de broaşte şi 54 de specii de mamifere. Gândeşte-te numai pentru o secundă ce lumi diferite şi minunate uneşte acest habitat natural şi ca un bonus,se află în România!

1024px-Delta_oct_2006_120Un alt motiv pentru care Delta Dunării este inegalabilă este că acolo găseşti tot ce ţi-ai putea dori! Ai dubii în legătură cu destinaţia de vacanţă? Nu şti ce să alegi între lacuri plutitoare sau fixe ? Poate tu ai vrea să mergi la pajişte ,dar soţului i-ar plăcea pe malul lacului… Ei bine,Delta Dunării întruneşte toate acestea,iar în plus mai are şi mlaştini,păduri de foioase sau luxuriante şi zăvoaie. Zău aşa,este destinaţia perfectă!

Acum,n-am de gând să te mint,mie tot timpul îmi stă capul la mâncare! Fapt ce mă conduce la al treilea motiv : preparatele tradiţional dobrogene! Ştiu că mulţi dintre voi se îngrijorează când vine vorba de ce vor mânca atâtea zile cât sunt plecaţi,dar după ce veţi vedea imaginile cu aceste delicatese nu va mai exista nici un dubiu!

            Midii Pane                Scrumbie la grătar                 Nalangate

171_78f2b9311d8e5d9bf92fb1c1906cc984_0 92_17b361b8e9be3c95bb626d0a1d29a0c3_052_90c81f1a19e06c866f496f7f37bcd066_0

Iar dacă tot nu v-am convins în perioada 29 – 31 august, la Tulcea, are loc RowmaniaFest – Festivalul Internaţional al Bărcilor cu Vâsle ! Puteţi afla informaţii despre ecoturism accesând acest link : https://www.facebook.com/RowmaniaPatzaichin ! 

Drag cititor,sper că ţi-am deschis ochii măcar puţin asupra frumuseţilor României! Care este locul tău preferat din România? Spune-mi totul despre asta în comentariile de mai jos.

10 răspunsuri la „Delta Dunării înfrumuseţează România!”

  1. Avatarul lui Crisego

    Iti spun sincer ca romanii nu isi urasc tara, ci urasc oamenii din aceasta tara. Romanii urasc sa mearga la munte(pentru liniste) si sa gaseasca manele date la maxim si zgomot cat cuprinde, in zone superbe si inconjurate de altfel de liniste. Romanii urasc sa mearga si sa faca slalom printre gunoaie, la mare. Basca, preturile sunt astronomice, in raport cu calitatea. Romanii urasc sa plateasca taxe uriase, cate si mai cate, iar statul sa nu aloce nici macar un banut pentru dezvoltarea zonelor de interes maxim (macar acele zone) ale Romaniei, pentru restaurarea caselor vechi din Maramures, Bucovina si alte zone. Romanii urasc cretinizarea tot mai accentuata a din ce in ce mai multor concetateni… Lista poate continua, dar cred ca am ajuns la esenta….
    Tara asta este superba! Partea trista este ca nu este valorificata. Din pacate, nu noi suntem cei in masura sa o valorificam sau sa o imbunatatim, ci cei de sus, care nu au ochi decat pentru buzunarul lor…

    Apreciat de 1 persoană

    1. Avatarul lui andreeapaunescu

      Ai mare dreptate! Dar totusi,noi suntem societatea. Intr-un fel,este vina noastra,ca populatie,ca nu avem grija de tara noastra. Oricum , nimic nu o sa se mai faca aici,tara asta se duce pe apa sambetei si tot ce putem noi sa facem e sa stam pe margine si sa privim. Romanii si-au pierdut interesul si asta este cel mai trist.

      Apreciază

      1. Avatarul lui Crisego

        Da, noi suntem societatea! Din pacate, suntem fricosi. Vorbesc la general, nu ma refer la mine, la tine sau la anume cunoscuti in particular. Noi, ca neam, suntem fricosi, pupincuristi si partinitori. Ala care da mai mult, e om de toata isprava, baiat de baiat, de-al nostru etc. Nu mai avem principii. Nu mai suntem dispusi sa murim pentru un ideal si pentru un drept de-al nostru, un drept fundamental. Iar asta se vede si se simte…

        Apreciază

      2. Avatarul lui andreeapaunescu

        Fiecare pentru el,nimeni nu iti e prieten. Pana si prietenii iti fura painea de la gura cand ajung in pragul disperarii. Nimeni nu ajuta pe nimeni.

        Apreciază

      3. Avatarul lui Crisego

        Asa este! Legea junglei…

        Apreciat de 1 persoană

  2. Avatarul lui Crisego

    PS: Nu am fost in Delta, insa m-am documentat si eu pe ici, pe colo, si am ajuns la concluzia ca Delta Dunarii este un loc UNIC in lume, o rezervatie naturala pe care nimeni nu o mai are in lume… Este un colt de rai al acestui Pamant.

    Apreciat de 1 persoană

    1. Avatarul lui andreeapaunescu

      Da! Este minunata! Pe mine ma uimeste faptul ca gazduieste atatea specii de pasari,mamifere,pesti. Nici eu n-am fost in Delta,dar ar fi un vis sa ajung intr-o zi acolo!

      Apreciază

      1. Avatarul lui Crisego

        Era o vorba – avem o tara superba, pacat ca-i locuita….
        Sper sa nu ne batem joc si de Delta…

        Apreciat de 1 persoană

      2. Avatarul lui andreeapaunescu

        Cand am aflat ce prospera a fost odata tara noastra,am ramas socata. Ai dreptate,oamenii o strica. Toata lumea spune „Hai sa le dam oamenilor o planeta mai buna” ,dar nimeni nu se gandeste „Hai sa ii dam planetei oameni mai buni.”

        Apreciază

      3. Avatarul lui Crisego

        Asa este!
        Stii, ma uitam zilele trecute la un interviu cu Petre Tutea. Cata dreptate si intelepciune avea omul asta!…
        Zicea la un moment dat, „Iliescu este un Ceausescu nepatriot”. Perfect adevarat. Ceausescu, oricat de rau a fost, merita respect pentru simplul fapt ca si-a iubit tara macar…. Imi pare rau ca am ajuns sa zic „de bine” de dictator….

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Sunt Andreea

Bun venit în colțișorul meu de internet dedicat cărților.

Să ne împrietenim:

Urmărește-mă pe Vinted

Ce citesc acum