Ce am învăţat din cărţi? PART #3

În primul rând aş dori să îmi cer scuze deoarece nu am postat ieri acest articol ,dar am avut ceva probleme personale care nu mi-au permis să stau în faţa laptopului ieri. Am să postez astăzi două articole întrucât nu am putut să o fac ieri,diseară nu uita să verifici blogul căci vei găsi o mică surpriză marca Coco Chanel! Şi nu că aş vrea să dau vreun spoil,dar zilele astea urmează un concurs organizat în parteneriat cu Editura Litera şi tot ce vă pot spune este că premiile sunt grozave,mi le-aş dori pentru mine însămi şi că vor fi 3 câştigători. Okay,gata cu detaliile,va trebui să verifici blogul zilele astea dacă vrei să participi şi tu la concurs!

o-zi-editia-a-iii-a_1_fullsizeÎn această săptămână ,am ales să vorbesc despre cea mai citită carte a anului 2010, un roman splendid scris de David Nicholls „O zi.” Dacă eşti de mult timp pe blogul meu,probabil că ai citit deja recenzia,iar dacă nu ai făcut-o va fi nevoie să dai click aici pentru a înţelege despre ce vorbesc astăzi.

După cum ai văzut şi în recenzie,am iubit acest roman cu tot sufletul meu în timp ce îl citesc şi am învăţat nişte lucruri care ,după părerea mea,sunt foarte importante de ştiut în viaţă.

Poveste lui Dex şi Em,ceva aparent simplu,totuşi complicat. De-a lungul anilor nu au fost niciodată uniţi cu excepţia zilei de 15 iulie (ziua mea de naştere haha). Acest roman impecabil m-a învăţat că destinul poate să existe şi că nimic nu este la întâmplare. Am început să cred că orice în lumea asta are un motiv,orice simţim,oriunde mergem,orice vedem,pe oricine întâlnim,oricând o facem,totul. Nimic nu este lăsat la voia întâmplării, timpul nu trece degeaba, timpul nu stă în loc, viaţa nu aşteaptă pe nimeni, inima ta frântă acum de cineva va fi reîntregită de altcineva. Nu poţi îi cere personei care ţi-a rupt inima să o reîntregească,nu va reuşi. Unele iubiri sunt făcute să se aprindă din ce în ce mai mult şi mai apoi să explodeze ca o Supernovă şi să lumineze ani la rând. În schimb alte iubiri sunt făcute să se ardă ca cenuşa şi să se împrăştie. Nimic rău nu este pentru totdeauna,nimic bun nu este pentru totdeauna. Ce ţi se întâmplă ţie acum,ce iubire trăieşti acum, fie va dura fie se va duce, nu prea contează asta. Căci vei suferi,dar vei găsi o iubire nouă care va putea fi o Supernovă. Ideea principală pe care vreau să o subliniez este că destinul este făcut să se împlinească. „Poţi fugi,dar nu te poţi ascunde.” Căci în lupta ta de a fugi de destin,ajungi să dai nas în nas cu el. Dacă suferi acum,dă-i timpului timp. Căci peste 1 zi,două zile,un an, doi ani,destinul îţi va bate la uşă. Sugestia mea este să îl pofteşti înauntru.

Asigură-te că nu ratezi ce am învăţat săptămâna trecută din „Urâţii” de Scott Westerfeld!

Rămâi zâmbitor!

Pe data viitoare!

1343881

Un gând despre “Ce am învăţat din cărţi? PART #3

  1. Pingback: Top 14 romane favorite din 2014 |

Lasă un răspuns

