Eu încă am probleme în a înţelege de ce oamenii sunt atât de răi. Nu neapărat cu cei din jur,dar cel mai mult cu ei înşişi. De ce tot mai multe persoane se uită în oglindă şi spun „aş vrea ca părul meu să fie aşa… mi-ar plăcea să nu mai am pistrui.. m-aş simţi mai bine dacă aş arăta ca Megan Fox!”

Eşti tu unul dintre acei oameni ? Şi dacă nu eşti aşa,atunci cum eşti tu ?

Ei bine…Lasă-mă să-ţi explic cum ai putea fi !

Imaginează-ţi că arăţi exact aşa cum ţi-ai dorit dintotdeauna. Doar plargeentru un minut,încearcă să te vezi fără acele „imperfecţiuni” , aşa cum le numeşti tu. Te simţi mai bine gândindu-te că ai putea arăta aşa? Desigur. Eşti copleşit de bucurie! Dar dacă ţi-aş spune că,pentru a realiza toate astea,pentru a avea înfăţişarea de mult dorită,ar trebui să renunţi la interiorul tău ? Ar trebui ca ,pur şi simplu,să pui totul deoparte. Toate speranţele,visele,trăirile. Toate gândurile. Tot ce şti. Tot ce vrei să aflii. Toate întrebările. Toate răspunsurile. Toate amintirile proaste,dar şi cele bune.

Acum.. ai fi capabil să faci aşa ceva? Ca majoritatea persoanelor,nu ai fi.

Vreau acum să te gândeşti la cicatricile acelea din genunchi pe care le urăşti pentru ca sunt „urâte” aşa cum spui tu. Dar vezi tu,ele au un rol. Cicatricile au rolul de a ne aminti că trecutul a fost real. Sau poate încerci să-ţi acoperi pistruii cu fond de ten ? Şi de ce ai face asta ? Poate i-ai moştenit de la mama ta sau de la tatăl tău,dar de ce ai renunţa la ei? Sunt din familie şi sunt cu adevărat speciali! Acum mă gândesc că poate te consideri prea slab sau prea gras? Ei bine,nu toată lumea este născută să reprezinte Victoria’s Secret pe catwalk la Fashion Week sau să se plimbe în chiloţii lui Cătălin Botezatu. Dacă nu îţi place greutatea ta,schimb-o sau obişnuieşte-te cu tine!

Exemple sunt multe şi le-aş putea înşira ore întregi,dar ideea pe care am vrut să o subliniez este că nimeni nu este perfect aşa că nu ar trebui niciodată să încerci să fii! Pentru că ,adevărul este că nu vei reuşi. La fel cum niciodată n-ai să reuşeşti să le faci pe plac tuturor. Mereu va fi cineva pasiv sau care nu te place. Obişnuieşte-te cu asta! Îmbrăţişează-te pe tine pentru că eşti unic,eşti frumos şi mai presus de toate,eşti un om exact ca toţi ceilalţi! Fii tu cel care face un pas înainte! Fii tu cel care face diferenţa!

Oh,şi încă un mic secret : iubeşte-te pe tine! Pentru ca dacă tu nu o faci,cine altcineva o va face în locul tău?!                                                           

Lasă un comentariu

Sunt Andreea

Bun venit în colțișorul meu de internet dedicat cărților.

Să ne împrietenim:

Urmărește-mă pe Vinted

Ce citesc acum