edit3

Titlu: Amantii, vol 3, Amantii 3.0

Autor: Corina Ozon

Editura: Herg Benet

Anul aparitiei: 2015

Numar de pagini: 192

4stars

Goodreads

„-Am avut un iubit in Romania.

-A murit?

-Oarecum. E inca insurat.”


 

Recenziile pentru volumul 1, Zilele amantilor si volumul 2, Noptile amantilor le puteti accesa dand click pe titul respectiv.

Putem sa stam o secunda sa apreciem cat de geniala e coperta Amantii 3.0 de Corina Ozon?

Oh Doamne, sunt vanduta!

Okay okay, acum trecem la treburi mai serioase de atat.

Dupa cum mentionam si in recenziile volumelor anterioare, cartile astea devin din ce in ce mai bune! Actiunea mult mai intensa, personajele se dezvolta incredibil de tare si romantismul isi iese din limite!

„-Lasa-ma, am un crater in inima si nu sunt pregatita sa mi-l umpli tu acum, si nici sa-mi schimbi inima.

-Eu nu vreau sa umplu acel crater, pentru ca nu-mi apartine. Si nici inima nu trebuie sa ti-o schimbi, pentru ca asta este a ta. Dar pot sa-ti promit ca te voi invata sa dansezi in jurul vulcanului.”

Cred ca dintre toate volumele acesta m-a tinut cel mai tare cu sufletul la gura pana acum deoarece totul se intampla atat de rapid, mai mai ca nu pot sa tin pasul. E genul de roman pe care il citesti si uiti-sa-mai-speli-vasele, uiti-sa-iti-faci-tema si uiti-sa-hranesti-cainele-si-pisica.

Da, chiar atat de bun pe cat ai citit! Si doar ma stii, nu zic asta foarte des.

„Pentru asta cred ca trebuie sa traiasca omul. Daca n-are un dor, sa si-l faca!” 

Stiu ca tind sa fiu destul de „rea” in privinta rating-urilor, dar am si un motiv pentru care am scazut o steluta din maximum: tripla perspectiva.

Acum nu ma intelege gresit, ador sa intru in mintea fiecarui personaj si sa aflu ce crede sau ce simte, dar nu mi-a placut ideea ca era aceeasi intamplare trei capitole la rand, dar prin ochii altcuiva. Adica, stiu deja ce s-a intamplat, putem trece peste?

La un moment dat s-a simtit un aer repetitiv si enervant, mai ales spre final. In rest, nu cred ca am ceva de comentat si nu as sti ce sa zic fara sa divulg ceva intamplari. Iar in carti ca acestea, e mai bine sa nu stii nimic dinainte.

*inafara de citatul de la inceput, I’m evil af muhahaha*

Dar in concluzie, lectura antrenanta si plina de suspans si de rasete. Astept cu nerabdare continuarea care m-a lasat atarnata pe o stanca. Of. Viata de cititoare.

„Tu esti chiar cretin. […] Femeile astea au suflet, bai, coaie triste!”


 

Ramai zambitor,

1343881

Lasă un comentariu

Sunt Andreea

Bun venit în colțișorul meu de internet dedicat cărților.

Să ne împrietenim:

Urmărește-mă pe Vinted

Ce citesc acum