logo2

În cazul nefericit în care nu ştiai deja, Librex a devenit târg de carte online şi, chiar mai entuziasmant, toate cărţile sunt la reduceri colosale! Şi oricine când aude cuvântul „reduceri” mai că sare în sus de bucurie şi dacă e la undiţe de pescuit. Dar aici e cu totul altă mâncare de pşte. Căci ne-am apucat să vorbim despre cultură, nu despre orice porcărie.

Tind să cred că vizitatorii acestui blog sunt iubitori de cărţi asemenea mie. Aşa că, atunci când mi se dă de ştire despre o reducere sau ceva nou în materie de cărţi, hop postez pe blog ca să vadă toată ţara!

Lasă-mă doar să-ţi arăt câteva din ofertele care mie-mi fac cu ochiul mai ceva ca băieţii de pe stradă!

save-on-third-party-parcel-insurance

Adulter- Paulo Coelho

adulter-paulo-coelho-763-2
După cum probabil că mulţi dintre voi ştiu deja,

am citit această carte de două ori şi m-a impresionat

într-un mod extrem de plăcut.

O recomand oricui cu mare drag, mai ales

la o asemenea reducere!

Click aici pentru a citi recenzia.

Seria Cântec de gheaţă şi foc- George R.R.Martin

pachet-urzeala-tronurilor-carte-2391-2

Am tot căutat şi căutat până când mi-a venit rău

un târg de carte online unde să fie toată seria

la un preţ avantajos şi însfârşit am reuşit

să răzbat şi am găsit exact ceea ce căutam!

Am o recenzie scrisă aici pe blog pentru

Urzeala tronurilor de George R.R. Martin,

(click pe titlu pentru recenzie)

şi mai mult ca sigur urmează şi pentru celelalte volume.

6MEoy

Înainte să adorm- S.J.Watsoninainte-sa-adorm-s-j-watson-406-2

Mi-am dorit şi am râvnit la cartea asta

mai mult decât aş fi crezut că este uman posibil.

Şi am tot auzit peste tot cât este bună

şi cât de mult îmi va plăcea dacă voi avea

vreodată şansa de a o citi.

Cu o asemenea reducere, cum să nu am şansa?

Ce ne spunem când nu ne vorbim- Chris Simion

ce-ne-spunem-cand-nu-ne-vorbim-455-2Fie că unii dintre voi ştiu sau nu, aceasta a fost

prima carte pe care am recenzat-o vreodată,

în toată viaţa mea, nu numai pe acest blog.

A fost „cartea de căpătâi” pentru întemeierea

blogului pe care îl am astăzi şi mi-ar plăcea să o citească

toată lumea pentru că merită laude.

(click aici pentru recenzie)

coupon-10pct

Numere- Rachel Wardnum3re-513-2

Este cineva care nu ştie cât de mult pot

iubi această carte?

Dacă eşti unul dintre cei care nu ştiu,

ai face bine să o comanzi repede,

cât este la reducere şi să o citeşti

şi mai repede!

Pentru că este al dracului de bună!

(click aici pentru recenzie)

stapanul-inelelor-cele-doua-turnuri-vol-2-516-2Stăpânul inelelelor, Cele două turnuri (vol 2)- J.R.R.Tolkien

Adevărul este că această serie este

destul de scumpă şi personal nu mi-am putut

permite niciodată să o cumpăr.

Dar acum văd că îmi surâde aşa un viitor

de tot citit seria!

Tu ai citit-o?

Am auzit că nu se aseamănă cu filmele şi sunt din ce în ce mai curioasă.

Acestea au fost reducerile care mi-au făcut mie cu ochiul! Pe tine ce te atrage?

Rămâi zâmbitor, cele mai bune oferte sunt abia la început!

1343881

Lasă un comentariu

Sunt Andreea

Bun venit în colțișorul meu de internet dedicat cărților.

Să ne împrietenim:

Urmărește-mă pe Vinted

Ce citesc acum